Пісня "Всьо шо було лишилось позаду" гурту "Один в каное" занурює слухача у глибоку роздум про природу любові, її всепоглинаючу силу та невідворотність втрати. Лирика пісні розкриває любов як феномен, який засліплює, зводить зі шляху та веде за собою, незважаючи на можливі наслідки. Любов тут виступає не тільки як джерело емоційного піднесення, але й як сила, що може загубити.
Автори порівнюють любов з ніччю, яка збиває з пантелику і не дає змоги повернутися назад, і зі сном, з якого неможливо прокинутися. Ці образи підкреслюють безпорадність перед обличчям любові, її здатність поглинати повністю, залишаючи все інше позаду.
Заклик "падай, падай" є метафорою здавання перед нею, прийняттям її всепереважаючої влади над собою, навіть якщо це означає втрату контролю над власним життям та ідентичністю. Водночас, це призив забути минуле, всі помилки та болі, які вже не мають значення перед обличчям такої могутньої сили, як любов.
Останні рядки пісні, де любов порівнюється зі снігом, що накриває, і з димом, який варто вдихнути на повні груди, ще більше поглиблюють образ любові як чогось, що одночасно красиве і потенційно шкідливе. Ці образи розкривають двоїстість любові: вона може бути теплою та огортати, але також і заморожувати серце, роблячи його вразливим. Любов як дим, що можна вдихнути, але не видихнути, символізує її всепоглинаючу природу, що залишається з нами назавжди, незалежно від наших бажань. Таким чином, пісня стає рефлексією на тему любові як випробування, яке одночасно руйнує та будує, залишаючи незабутній слід у серцях тих, хто наважується її прийняти.