Пісня "Це далеко не львівський Пітер Пен і не маленький принц із Дамаску" виконавця ХАС розкриває темну сторону сучасного життя, далеку від казкової невинності та ідеалізованих образів. Автор пропонує слухачу зануритися в реальність, де довіра та близькість часто замінюються зрадою та самотністю, а дружба та родинні зв'язки можуть виявитися нестійкими.
В пісні йдеться про складний шлях індивідуальності у світі, де кожен сам вибирає свій шлях від "дирки в балєтках до золотих карт", символізуючи перехід від бідності до багатства, від поразок до успіху. Але цей шлях не завжди приносить щастя, оскільки "від передозів до білих палат" вказує на небезпеку самознищення через надмірності та зловживання.
Автор зображує образ людини, яка одночасно є "диктатором і клоуном", підкреслюючи внутрішні суперечності та боротьбу за самоідентифікацію. Життя, яке "помістилось в рюкзак", символізує тимчасовість, непостійність існування та пошук себе серед змінних обставин.
Згадка про "самотність навіть на центрі сцени" та "автобіо тегне на бестселер" вказує на парадокс слави, коли зовнішнє визнання та успіх не заповнюють внутрішнього вакууму та почуття ізоляції. Текст "підземний" серед богеми виражає ідею про те, що справжня цінність та глибина часто залишаються непоміченими в поверхневому світі споживацтва та показухи.
Таким чином, пісня є рефлексією на складність людського існування у сучасному світі, де кожен шукає своє місце між реальністю та ілюзіями, між власними бажаннями та соціальними очікуваннями. Автор закликає не закривати очі на реальність, а замислитися над сутністю власного життя та цінностями, які ми обираємо.